dilluns, de març 26, 2007

Gràcies de nou

Ja ho vaig fer el dia després de l’assemblea i avui més que mai ho vull tornar a fer. Vull compartir amb vosaltres les sensacions i emocions d’un dia com avui, i quina millor manera per començar que agrair-vos, a tots i totes, les vostres mostres de suport, la vostre calidesa i la vostre energia en el dia d’avui.

Ho faig per tots els que heu vingut i heu estat amb nosaltres i per tots aquells que us ha estat impossible venir i que m’heu fet arribar el vostre suport per telèfon.

Avui ha estat un dia especial per tots nosaltres; en el meu cas he viscut moments que difícilment oblidaré. Poder veure la il·lusió i l’esperança en les vostres mirades no és una cosa que passi cada dia. Estic convençut que si seguim la línia que ens hem marcat podrem connectar amb una majoria de Molins de Rei que vol un canvi per la vila i que desitja trencar amb la inèrcia negativa dels últims anys. És una majoria que està cansada de la política del “anar fent” i de la política de curta volada dels darrers anys. Estic convençut que Molins de Rei no pot perdre més oportunitats i treballaré per tal que això no continuï passant.

Avui ja us deixo; demà tenim assemblea per aprovar la llista que farà possible una gran victòria en les properes eleccions municipals.

Gràcies a tots els que avui heu vingut o heu pensat en nosaltres, gràcies de tot cor.

1 comentari:

Jessica ha dit...

Gràcies a tu!
No fa falta dir res més...